Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По принцип, клиента няма работа да гледа как му правят колата, оставяш я и чакаш да кажат, че е готова. Самия аз в сервизите в които ходя мога да гледам, но никога не го правя, дори не звъня по телефона, излишно е и изнервя хората работещи в сервиза.
    Мисля, че така е правилно.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      По принцип, клиента няма работа да гледа как му правят колата, оставяш я и чакаш да кажат, че е готова. Самия аз в сервизите в които ходя мога да гледам, но никога не го правя, дори не звъня по телефона, излишно е и изнервя хората работещи в сервиза.
      Мисля, че така е правилно.
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Точно тук ви е проблема на работещите в сервизи, само за пари мислите и говорите с недомлъвки, не това е целта на един форум. Аз не ходя в сервизи имам си знания и умения.
      Защото си ме игнорирал се сдържах досега, но фурнаджийските лопати някакси ми бъркат в мозъка. Това мнение съм го извадил от една скорошна тема дето беше анти. Ясно е, че си имаш някакви взаимоотношения с тия пичове от сервиза, но не прекалявай все пак де, по сервизи не ходиш уж, а изведнъж се получава, че само висиш по сервизите.
      Last edited by thecleaner; d.m.y г., 22:53.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        По принцип, клиента няма работа да гледа как му правят колата, оставяш я и чакаш да кажат, че е готова. Самия аз в сервизите в които ходя мога да гледам, но никога не го правя, дори не звъня по телефона, излишно е и изнервя хората работещи в сервиза.
        Мисля, че така е правилно.
        Ако ти си оставиш колата в сервиз за смяна на ангренаж и свещи, пък те мотаят 1 седмица, какво ще направиш?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ако ти си оставиш колата в сервиз за смяна на ангренаж и свещи, пък те мотаят 1 седмица, какво ще направиш?
          Не знам, явно има проблем, бих ги оставил да го решат или да ми кажат,че не са в състояние да го решат. Ситуацията е неприятна както за сервиза така и за клиента.
          Да се плюе против някой без доказателства и без той да може да се защити ми се струва непочтено.
          Така ли е? Кажете!
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:14.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Абе,колеги, къде е тоя Енцо сервиз?
            Иначе със сервизи и аз съм си имал дертове.Когато взех колата я закарах в Динекспрес на кукленско, който вече не е Динекспрес.Смяна на свещи, ремъци, масла и филтри.След около 200 км започна да се чува едно тракане от двигателя при подаване на газ.Разхода рязко скочи и се оказа, че господата са забравили да завият свещите.Отидох при тях и започнаха да се вайкат, но я оправиха - завиха свещите.Погледнах на другия ден филтъра на климатика - не беше сменен.
            Затова вече бягам надалече от подобни сервизи.Не им се доверявам.Колата ми я поддържа момче от форума, както и на цялата пловдивска група и всичка са доволни.Доста често в България стана практика зад лъскавата реклама да се крие гнила ябълка.Не мога да кажа нищо за хората от Енцо сервиза, но ако някой по тоя начин ми държи колата без да може да я отремонтира трябва да има доблестта да каже - "не е за мен не мога да се справя".И тогава ще отида и ще му стисна ръката и ще му кажа едно голямо "Евала" за признанието, защото наистина в днешно време не само сервизите, но всички гледат само как да ти приберат парите!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • Дори да се окаже ,че проблема не идва от щуцера, факт е че газаджията е претупал доста работата- понеже не му се е разглобявало. Да се монтират на тези тръби щуцери е противопоказно.
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • 166

                Колега,за смяна на ангренаж не са нужни пети.
                Алфа Ромео 159

                Comment


                • Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                  Колега,за смяна на ангренаж не са нужни пети.
                  То и я моем, и тате мое, ма она козътъ си сака пръчот.
                  Last edited by thecleaner; d.m.y г., 12:10.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • Това не е дизел,по принцип съм го правил без пети,но е доста рисковано,и не бих се заел 2-ри път с това,не си струва,хората са си написали как трябва да се прави.
                    Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                    Comment


                    • Време е да приключим темата с обслужването на моята 2.5 в6 .Вчера по обяд ми се обадиха да отида да си взема колата.Вече работела.отидох ,запалихме и работеше на празен ход без претрисане.Обясниха ми че е с друг дебитомер но за друг двигател и като сложим моя ще има проблеми но иначе ще си работи.Речено сторено.Платих още една стотарка и малко за допълнителния ремонт и бензина и на път със стария си дебитомер.Малко тромавка и леко претрисане на мотора но върви .Директно отидох във фирмения сервиз на спектроматик и започнахме смяна след смяна на дебитомери.Сместа си оставаше бедна .Отказахме се след третия и реших да се прибирам .В енцо ми казаха че ми била разлепена резонаторната кутия и я лепили.Аз я бях проверявал дни преди да вляза в сервиза но явно от пукането и гърменето е станала белята. Та днес реших до като я направя цялата както трябва да сложа тръба на нейното място.После отново каране но този път на магистралата да тествам как върви пущината.Ами върви като охлюв.Не мога да я докарам на прекъсвач на трета предавка.Върнах се и отворих филтърната кутия.Филтъра бях го сменил преди месец и тъй като беше малко по особен макар и за модела не сложих пластмасовата шапка която се слага на горната му страна. но реших да си я сложа вече.Все пак петнайсет дневна преса от капака е направила място.Свалям капака и ужас.На капака монтирана част от маншонс дължина петнайсетина сантиметъра с форма на конус.В долния си край ф50.Груба сметка наполовина намалено сечение на отвора.Явно така се постига нормална горивна смес.Махнах маншона,сложих си ринга и затворих.|Накичих всичко и обратно на магистралата.Прекъсвача го стигам и на четвърта предавка.Максимална скорост 235.Можеше и още сигурно но доста натоварено.А и гасненето на празен ход което се появи след ремонта в енцо вече го няма.Сутринта ще видим как ще запали и ако е само това е проблем, бял кахър.Ще се търпи две минути неритмична работа на мотора.Ще се вземе едно ново дебитомерче и ще имам обица на ухото.Забравих да кажа че съм с новите свещи.Проработили.Само дето гапа го направили 0.6.Нека е толкова,така и така съм на газ.
                      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                      Comment


                      • Хубаво е това, че в крайна сметка си си решил проблема. Доколкото разбирам........сам.

                        Не разбрах въпросния маншон кой го е слагал?
                        С каква газова уредба е колата?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Маншон в кутията - ебаси скрападжийската работа, майна Радвам се, че си си оправил колицата в крайна сметка
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Хубаво е това, че в крайна сметка си си решил проблема. Доколкото разбирам........сам.

                            Не разбрах въпросния маншон кой го е слагал?
                            С каква газова уредба е колата?
                            Маншона е монтиран в енцо сервиз.Сложен е за да се опитат по някакъв начин да обогатят сместа.Нищо не се постига обаче по начина които са го направили.Стеснението е на 20 сантиметъра под датчика.Просто във високите обороти на двигателя няма да му стига въздух.Ако има вариант за нещо подобно то това би следвало да се направи точно където е датчика с минимално намаляване на сечението и изгладени ръбове.Просто да се ускори малко скороста и от там датчика да даде по голямо напрежение за да се излъже компа.Но не вярвам някой да може да го постигне защото при износването си дебитомера постоянно ще променя показателите си така че това е безпредметно.Такива стеснения с чашки за кафе дори се правят на пернишките голфове вървящи на газ и с карбуратори. А газовата с която съм в момента я бях монтирал на капата си и количката работеше безпроблемно с нея.Бардолини е.Както и до сега си работи на бензин и върви като пушка.И днес я карах за да обикалям магазините и купя водопроводни части за 166 цата.Сега е като тоалетна с тези тръби за обратна вода ф7.6.Е вече са боядисани в черно и ще са там до като направя добре резонаторната кутия.Лепя я с полиуретан но са необходими няколко слоя за да съм сигурен че няма да ме предаде.
                            Attached Files
                            Last edited by plamenp59; d.m.y г., 21:34.
                            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                            Comment


                            • Подобни стеснения слагат газаджиите, когато не могат да се преборят с ниската чувствителност на изпарителя при класическите уредби. Не само при карбураторни двигатели.
                              Слагането на подобно нещо в случая говори за непознаване на основни принципи в работата на този двигател и подобни на него.

                              От цялата тема аз за себе си направих съответните изводи......за пореден път.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Подобни стеснения слагат газаджиите, когато не могат да се преборят с ниската чувствителност на изпарителя при класическите уредби. Не само при карбураторни двигатели.
                                Слагането на подобно нещо в случая говори за непознаване на основни принципи в работата на този двигател и подобни на него.

                                От цялата тема аз за себе си направих съответните изводи......за пореден път.
                                То и аз си направих изводите, ама късно.Вече или ще си купувам пети или ще ходя в Стара загора при Николай.Там може да се гледа.
                                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                                Comment

                                Working...
                                X